Na przełomie roku 2023/2024 została zrealizowana inwestycja polegająca na zakupie średniego samochodu ratowniczo gaśniczego dla OSP Koszyce. Całkowity koszt realizacji zadania : 1 100 112,00 zł (słownie: jeden milion sto tysięcy sto dwanaście zł 00/100). Zbilansowanie kosztów realizacji zadania pn. „Zakup średniego samochodu ratowniczo – gaśniczego dla OSP Koszyce” przedstawia się następująco:
- Wkład własny Gminy Koszyce- Pożyczka z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Krakowie w kwocie 555 112,00 zł (słownie pięćset pięćdziesiąt pięć tysięcy sto dwanaście zł 00/100) zgodnie z umową pożyczki nr P/063/23/36 z dnia 15 grudnia 2023 r.
- Dotacja z Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego w kwocie 45 000,00 zł (słownie czterdzieści pięć tysięcy zł 00/100)– potwierdzeniem współfinansowania jest umowa nr II/150/RO/1995/23 z 27 czerwca 2023 r.
- Dotacja z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Krakowie w kwocie 475 000,00 zł (słownie czterysta siedemdziesiąt pięć zł 00/100)- potwierdzeniem współfinansowania jest umowa dotacyjna D/398/23/36 z dnia 26.07.2023 r.
- Dotacja od Komendanta Głównej Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie w kwocie 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy zł 00/100) – potwierdzeniem współfinansowania inwestycji jest umowa nr 01045/0616061/2023 z dnia 18.05.2023 r. zawarta pomiędzy Komendantem Głównym Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie a Ochotniczą Strażą Pożarną z siedzibą w Koszycach